Hidup umpama buah oren yang sedang mekar...warnanya berubah dari hijau ke jingga dan seterusnya ke warna coklat..tetapi hanya warna jingga menjadi idaman semua dan yang hijau di ketepikan dan yang coklat di buang jauh-jauh..tetapi si jingga tidak akan lupa asal usulnya yang dari hijau itu dan pengakhiran hidupnya yang akan menjadi coklat jika tidak di makan...renungkan

Tuesday 27 December 2011

hai OREN in tha Blogspot





Hai siapa saya????
saya Oren @ Fairul Oren..


Tak kenal????
saya nk xpopuler pon...


Saya buat ape???
saya ni seorang pereka..hahahah tp bkn tererr sgt pon tpp boleh la..baru 8 taun pengalaman..heheheheh


Hobi?
lepak dpn laptop je..hahaha godek2 pe2 yg patut..baru skrg reti main blog...hahahahhaha
kadang2 saya suke gi mancing..aih!!! bkn mancing awek la...mancing ikan la..hahahahha


Ape?...asal???
aku ni perantau...bukan dendang perantau la..korg ni suke wat lawak la...aku ni asal jauh dari utara..hahahah saje je dok KL ni..cari rezeki..hahahahha


ok la dh2 soalan2 tu..nnt jmpa utk next post k...seee yaaa
mmmuuuuaaahhhhh lap u

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...